Gece hep soluna yatıyor. O yüzden hep o yönde bi taşma sorunu yaşıyoruz ben mi gevşek takıyorum bez mi küçük dedm ama değil. Ay bi fikir verin her gece aynı sorun Başlığa bez taşması yazdm ama sorun çok yapması değil o tarafa doğru yatması sanırım sünnetinden dolayı pipide o yana doğru ne varsa soluna çıkıyor