26 şubat tarihinde doğum yaptım bebeğim 26 haftalık doğduğu için kuvöz sürecindeyiz ve stresten üzüntüden sütüm yok oldu. Sağım yaptığımda iki üç günün birleşimi 10cc bile olmuyor artık elimle sağdığımda tazyikli bir şekilde geliyor.. Bu süreçte bir çok şey denedim tahinler dut kuruları bestlak solgar vs ama süreç çok yordu ve çoğunu tüketmeyi bırakmıştım yeniden başlayacağım şunu da yap mutlaka gelir dediklerinizi yada varsa aranızda bende senin gibiydim ama artık çok arttı diyeninizi dinlemek isterim 💜