Kızlar 10 gün sonra 5 aylık olacağız akşamm uykusu geldiğinde banyosunu yaptırıyorum ona rağmen her gün saat 1 den aşağı uyumuyor.Ben böyle nasıl dayanacağım bilmiyorum.Niye böyle yapıyor ataktan mı yoksa diş damak ağrısı felan mı sürekli ellerini yada ne bulursa yiyor çünkü ağzına götürüyor.Uykumuz ne zaman düzelir rutinde yapsak bu ay böyle erken bir türlü uyumadı sizce bir fikri olan varmı içimi rahatlatsın lütfen