akdjdowlkk benim kızım bugün oldu 2 yaş aşısını,gripliydi biraz burun akıntısı vs vardı sordum hemşireye sorun olmaz dedi sadece bugün banyo yaptırma yeter başka yan etkisi olmaz dedi bu aşının🙏 1 tane hepatit aşısı dedi ve bir etkisi olmadı olumsuz olarak.