Kızımın hiperaktive olduğundan şüphe duyuyorum. Ve 22 aylık komutları almıyor kelimesi yok. Doktor tanıdığımız aklı yaramazlıkta olduğu için önceliği hareket, konuşma değil demişti . Hiperaktive çocuğu olanlar geç mi konuşuyor . Çok korkuyorum başka bir sıkıntısı olmasından