ilayyu_2 daha bugun bu sorundan doktora gittik 4 yasında kızım daha önce bir iki kez açmışlardı ama açsalarda bi süre sonra tekrar yapıştı bu sefer gitmiş olduğum başka bir doktor kesinlikle açmayın açtırmayın oynamayın bol suyla yıkayın , uzun süre bezlenmek ıslak mendiller vs hepsi yapıyor dedi. Ergenliğe girdikçe kıllar çıkmaya başlayınca açılır dedi hiç bi ülkede açmak yok tek türkiye de doktorlar bunu yapıyor cok yanlış dedi.. kortizonlu kremleri de önermedi sonra ilerde kistler vs oluşuyor o kremlerden dolayı dedi. Yani postunuzu görünce benim deneyimlediklerimi paylaşmak istedim