belgin2 60-70 kişi vardi doğum gününde oglumun bizde organizasyona giden paradan çok daha fazlası geldi ya bilmiyorum akrabalarımızda, arkadaşlarımızda çok iyi şeyler almışlardı. Altın, para takanlarda oldu ama tabi hediye getirsinler diye cagirmamistik sevdiklerimizle bir arada olmak istedik ilk yaş gününde 🌸