rozann
Benim oğlum da 3 ay 11 günlük.Bugun kontrolden geldik.Bu gaz bizdede bitmedi.Doktor en az beş ay sürer dedi.Ek gıda dönemi de kabızlık başlıyor dedi.Gaz bitse kabızlık başlıyor..Ne zaman rahatlicaz bilmiyorum.Metsil,nurse harweys,zinco hiçbiri işe yaramadı.Artik vermiyorum gaz damlası.Kendi haline biraktim