Mce Bikac gündür özellikle bugün uyumuyor yok saatlerce uğraşıyorum uyumuyor. Neden uyumaz ya. Atak falan var mı bu aylarda( 24 aylık tam) sinir stres hat safada yoruldum
sibeldogu Mce 2 yaş sendromu atağa gerek yokki 🙈 biz 20. Ayımızda ufak ufak başladık 2 yaşta ne yaparım bilmiyorum🙈
Meriskus Mce geçen annemlerdeyim bizimkide öyle yaptı ¾ gün huysuzlanfo ne öğle uykusuna yattı , ne bisey Eve geldik sabah 7 de uyandırdım , öğlen uykusungekdi kendi yattı , gündüz parka çıkar yorulsun bak nasıl uyuyor
Mce sibeldogu ay evet onu sonuna kadar yaşıyoruz. Yenidoğan döneminden sonra en zor dönem. Bol sabır diliyorum hepinize.
Yesiliremm 23 bucuk aydan bildiriyorum, kızım nefes alma dese nefesimi tutucam artık o kadar olay çıkmasından yıldım 😂