bububuu Kizlar aranizda bebegi gec yuruyen var mi birden mi yuruyorlar gec yuruyenler kizim 14 aylik hala yurumuyor ve niyetide yok gibi duruyor
huzunkovankusuu bububuu 15 aylık şuan da artık kendi ayağa kalkıp gidebiliyor çok şükür henüz çok aktif değil ama zamanla oda olur çok bekledim yürümesini 😊
neslihanada Bizde 13 aylıktı yürüdü asla istemiyordu yürütmemi dahi bu market oyuncak sepeti var kendi sürüyor ondan aldım süre süre öğrendi yürümeyi o oyuncak sayesinde
ulanhayat bububuu Evet birden yürüdü benim dogum günümde hatta bana hediye verdi🤣 cok sasirmistik kalkti yürüdü
DEFFF bububuu üç ay twk elini tutup gezdirdim kontrolü bir şekilde sonra bi gün iki adım attı ooo alkış felan hadi bi daha yap baklaım dedim yaptı hiç oturmadı sanki sanki hiç emeklememiş gibi bir daha emeklediğini görmwsik :)
Mommyhann bububuu 16 aylıkken yürüdü hiçbir isteği yoktu bianda oldu diyebilirim ilk bir iki hafta öncesinden ayağa kalkmaya calıştı sonra kalktı ve yürüdü doktorumuz o dönem zorlamayın cesareti kırılır kendi istediği cesaretini topladığı zaman yürür demişti
maygirl bububuu 17.5 aylik yurudu bu arada bunlar geç yurumek degil yanlışıniz var 9 aylik 12 aylik yuruyen bebekle 18 aylik yuruyen bebek aynıdır 18.aya kadar yurumesi beklenir zaten bebeklerin🌼