avjinbebek Bingöl’de oturuyorum topuk kanı Ankara’ya gidiyor günler sonra yolda uzub süre kaldığı için iyi sonuç çıkmıyomuş ve bizde bugün sonuçlar bu şekilde çıktı #ths t3 t4 ne demek bu
Alyehus avjinbebek aile hekimliği mi bu şekilde izah etti size? İlk kızımın topuk kanı da bingölde alındı hemde 3 sene önce. Sonuçlar iyi çıktı gayet. Hatta sıkıntılı bir durum olmazsa sonuç için aramıyoruz demişti hemşire. Sizin değerleriniz sınırda çıkmış olabilir
syldz61 Sonuçlar doğru cikiyordur ,güvenin .. yazdıklarınız tiroid hormonları sadece .. değerleri yok. Sınırda bir değer gelirse sizi aile hekimliğinden arar tekrar alırlar merak etmeyin.
syldz61 Rutin zaten 2 kere alınmasıdir. İlk topuk kanı hastanede alınır daha sonra aile hekimliğinde alınır başka hastalıklar bakılır . Sonucu genelde 1 haftaya çıkar. E nabız kısmından çocuklarım yerinden sonuca da ulasabilirsnz
avjinbebek syldz61 hastane dahi üçüncü defa alıyoruz İlk kan alımında geç varıldığı için testler çıkmadı tekrar sağlık ocağından aldık
syldz61 avjinbebek anladım o zaman tiroid hormonları biraz sınır üstü görülmüş tekrar alınmış olabilir. Bulunduğunuz aile hekimini arayarak bilgi alabilirsiniz biz hastalarımıza öyle bilgi veriyoruz
avjinbebek Alyehus bizede aynı şeyi söyledi dön devlet hastanesinde kan aldırdık çok Şükür temiz çıktı yeni haberler aldık
hepyerdeyizz sonuç güzelse aramiyorus sonuçta risk varsa arıyoruz tekrarlıyoruz falan demişti bana hemşire .
avjinbebek hepyerdeyizz bizede aynı şeyi dedi dön aradılar aradığı gibi kızımı götürdük kan aldırdık şükür sonuçları aldık temiz çıktı