Hanımlar merhaba bebeğim 16 aylık uyku öncesi biberon maması içiyoruz günde toplam 3 kere içiyor geceyle beraber evolvia kullanıyorum çok uzun zamandır fakat piyasadan kalkmış hangi mamayi kullanabilirim hipp denedik olmadı sma beğenmedi bizde çok uzun zamandır evolvia içiyoruz en son seçeneğim aptamil bebelac denemeyi düşünüyorum kullanan anneler memnun musunuz bide gold falan varmış sanırım o nasıl oluyor