tombikinannesi azramelam ben kolajen kullandım kiperin kolajeni ama feciii döküldü açıklık oluştu resmen 5,5 aylıkken de tekrar dökülenler çıktı ve aşırı komik duruyo resmen saçlarım kopmuş sanıyolar yeni çıkan saçlarımı 😂
tombikinannesi azramelam aşırı memnun kaldım hepsiburada ve trendyolda var ben hepsiburadadan aldım bi kere aşırı enerji veriyo cilt ve saç konusunda aşırı memnun kaldım diyorum ya kuaföre gittim kadın diyoki bu saçların devamı nerde kopru mu dedim yok yeni çıkan saçlarım onlar 😂
tombikinannesi ecedenizer merhaba ben emzirirken kullandım ve öncesinde araştırdım kanıtlanmış hiç bir yan etkisi veya olumsuz etkisi yok aksine vitamin takviyesi gibi düşünebiliriz