Malum yaz geliyor. Bebeğim şu anda 2.5 aylık ve el kol hareketleri kaynaklı artık üstünü örtmek riskli. Tulum almak istiyorum ama kaç tog ve nasıl olmalı deneyimli anneler fikir verebilir mi? Ev genelde 22-24 arasında oluyor. Ankara ilindeyiz. Biraz kollarının sarılmasını seviyor poşet gibi olanlardan mı alayım yoksa uzun veya kısa kollu mu? Bir de marka önerirseniz tadından yenmez. Teşekkür ederim şimdiden. 🥹💐