gebesasli Kızlar bebeğim 4 aylık yazlık yerde yaşıyorum bol bol denize götüreceğim insallah. Şimdiden indirim takip edip almak istiyorum. Neler kullandınız,iyi yanları kötü yanları neler ? Doktorlarınız neler önerdi deneyimlerinizi bekliyorum ☺️
ebrulim0 Biizm doktorumuz mustela önerdi onu aldık temiz içerikli olduğunu söyledi kullanmaya başlamadık daha başlayacağız
syldz61 Babyton aldım ben de ama Rize deyz🤣🤣🤣 Yazin Akdeniz planımız ama o zamana kdr siz zaten güneşi görürsünüz biz burda çürüdük 🤣🤣🤣
gebesasli syldz61 ilk defa duydum bu markayı onu da takibe aldım teşekkür ederim :)) deniz mi serin hava mı derseniz serin havayı seçerim. Hayatım yanmakla geçti. Adanada doğdum aydında yaşıyorum yaz geleceği zaman içimi sıkıntı basıyor
aycanbebek Temiz içerikli markada ecowellden benim en güvendiğim güneş kremi olarak onu almanı öneririm