Merhabalar
15 gunluk bebegim var. Bebek emdigi zaman tam kavrama yapmamiza ragmen gogus ucumda yariklar olusuyor. Mememi birakacagi zaman cenesiyle gogus ucuma bastirip kafasini saga sola ceviriyor. sanirim o an oluşuyor. Ya da yenidogan oldigu icin emme suresinden oturu yara oluyor bilmiyorum
Pompayla sagim yapinca hicbir sekilde yara olmuyor.
Hamileligin son ayindan otibaren lansinoh krem , tahin uzerindeki yagi falan kullanmama ragmen hatta. hala krem gumus kapak vs kullaniyorum ama hicbir faydasi yok
Bu sekilde de surekli pompayla sagim yaptigim icin biberonla veriyorum sutu biberona alismasindan korkuyorum
Lansinoh ve gumus kapak disinda bir yontemi olan var midir lutfen artik bende emzirmenin konforuna ulasmak istiyorum
Gogus pedi kullaniyorum hep atletimde, acaba o havasiz mi birakiyor. Ama pedi kullanmayinca da sut damlasi oldugunda atlet yapisiyor ve kaldirirken de çok aciyor