brlsmbnm Bebeğim on aylık oldu saat başı uyanıyor memeye alır almaz emmeden uyuyakalıyor yerine koyuyorum bir daha ağlıyor bir daha mememe alıyorum uykuya dalıyor sabaha kadar böyleyiz ve 10 aydır böyleyiz benimle aynı olan başka bebek başka anne var mı
seyma1837 brlsmbnm benim kızda 16 aylık geçen hafta bizde öyleydik saat başı uyanıyordu ayakta yada memede uyuyordu yerine yatırınca uyanıyordu azı dişi patladı ondan sonra rahatladı sizinki de dişten yapabilir
naz2911 brlsmbnm Benimki 5 aylık aynı öyle uyku rutinine gündüz uykusuna herşeyine çok dikkat ettiğim halde her akşam planlarımı bile iptal ettirip aynı saate yatırmaya çalışmama rağmen öyle ben daha bu aydan pes ettim bacım dudak tiryakiliği heralde 😂🤦🏼♀️
nesizade05 brlsmbnm emzik tutmadığından maalesef emzik gibi kullanıyor . Oğlumu 22 aylık sırf bu yüzden memeden kestim sonra uzun uyumaya başladı sabaha kadar uyanmadı sonra
brlsmbnm flanoz bence en zor uyumayan bebek olayı gibi geliyor insan uykusunu alamayınca ne bebeğine ne eşine ne işine hiçbir şeye sabrı kalmıyor :(
binooo nesizade05 1 aydır diş yüzünden bu haldeyiz. Emzik düştüğü an ağlama kıyamet. Sizinki yine saat başı bizim ki 15-20 dk da birrr 🥹🥹🥹
brlsmbnm nesizade05 Aynen benimki de emzik tutmuyor doktor 1 ay sonra ver demişti o zaman verince de tutmadı :(
brlsmbnm binooo Benimki emzik tutmadı sanırım 1 ay sonra ver dedi doktor o zaman da almadı emzik tutan bebekler daha çok hemen verenler oluyor siz hemen mi vermiştiniz?
brlsmbnm bebeyimveben Evet emerek geçiyor sonrasında beşiğe alıp sallıyorum. Her ağlamasında ağlayarak ağlıyor sesimle ya da pışpış yaparak asla susmuyor illa memeye almam lazım
bebeyimveben brlsmbnm öncelikle uyku meme ayrımını yaptırmanız gerekiyor, uyumadan en az yarım saat önce emzirme beslenme işinin sonlandırılması gerekiyor, uykuya emerek geçtiği için her uyanmada yine aynı şekilde emerek uykuya devam etmek istiyor
brlsmbnm mss_12 bende ilk ay verme dedi doktor vermedim sonrasında da kendi tutmadı genelde saat başı uyanan bebeklerin sorunu emziksiz oluşu anladığım kadarıyla :(