bacılarım şimdi 17 günün sonundayız bazen çişini söylüyor geldiğini ama bazen direk salıyor çişini de kakasını da altına yapıyor, ben götürünce de yapıyor çoğunlukla çişini kakasını da. zor oldu ama yapıyor klozete felan ama altına da sık sık yapıyor ve hastalık girdi araya oda acaba süreyi uzattı mı diye düşünüyorum yani bilemiyorum altına da yapıyor tuvalete de böyle gece bez de takmıyorum altına işiyor sürekli yatacağım zaman bi kere kaldırıyorum kalkarsa yapıyor kalkmazsa sabaha kadar altına yapıyor . sıvı alımı çok oğlumun durum böyle yani ne yapmalıyım? hazır değil mi acaba diye düşünüyorum