Bebeğim sabahları 1,5 - 2 saaatte emiyor geceleri de 3 saati bulduğu oluyor. Gece bu yüzden çok gergin oluyor göğüslerim. Mastit olurum diye de korkuyorum. Zamanla bu düzene alışır mı ? Bu şekilde besleme yapan anneler yardımcı olur musunuz? Gece sağım da yapmak istemiyorum uyku sersemi çok zor kalkıyorum zaten :)