Şimdi ben 4 tane isim beğendim en uyumlusunu seçicem ve 2li isimleri beğeniyorum genelde o yüzden bir isim söylüyceö 4 tane yanına uyumlu2. İsim bekliyorum sizlerden şimdiden teşekkür ederim beğenmediğiniz varsa onuda söylerseniz elerim benim içinde seçmesi kolaylaşır 🫶🏻❣️
1.İpek
2.Helin
3.Beren
4.Eylül