Kızım 17 aylık,bende çalışan bir anneyim. Babaanne bakıyor kızıma. İnatla tek uykuya geçmek istemiyor. Hafta sonu ben evdeyken tek öğlen uykusu yaptırıyorum. Ama hafta içi çift uyku yaptırılıyor. Sabah 7 de kalkıyor. İki kere uyumazsa mızırdanıyor diyor. Çevremize herkes tek uykuda. Kafama takıyorum. 22.30 gibi de uyuyor gece. Sizlerde durum nedir ?