Kızım 5 ay 16 günlük yaklaşık 1 haftadır inanılmaz derecede huysuz sinirli. Eli sürekli ağzında bir şeyleri çok hırslı şekilde ısırmak istiyor. Sürekli ağlıyor. Gece uykusundan ağlayarak uyanıyor damağını kaşıyor dişlerini sıkıyor ama salyası hiç yok sizce sıkıntımız diş mi ? Salyasız diş çıkar mı ? Eğer bu diş süreciyse sizce ne kadar sürer bu durum ?