merhaba bebeğim tam bir aylık doğdugu günden beri hafif Burundan hırıltı ve öksürüğü vardı ama şu Son 3 gündür burnu dolu serum fizyolojik sıktım aspire etmeye çalıştım ama izin vermiyor katılacak gibi ağlıyor ve şimdide öksürmeye başladı burnu da tıkalı hem anne sütü hemde mama alıyor ne yapabilirim bebeğim için bu gece soğan koydum yanına onunda uyuduk ☹️ Bir an önce sabah olsun doktora götürücem korkuyorum ufacık bebek kıyamıyorum