Muhammet Kizlar bu şekilde ama karşısı çok kötü duruyor erzak dolabımda yetersiz nasıl birsey yapayım karşıya çok hazır dolap dezgac tarzımı ince dolapmi bu arada kahve köşemde yok fikir istiyorum akıl akıldan üstündur
buglemss Muhammet bu teendyolda bir takım Çardı üzeri kahve köşesi altı böyle tezgah gibi onu çok yakıştırdım
Hiilyuss Muhammet oraya boydan boya alt üst tezgah yaptır mis gibi olur. Peteği de boşver kışın yemek yapınca ısınıyor mutfka😂
naz2911 Muhammet masa olmadığı için gözüne öyle geliyo bence ya kahve kösesi yada 4 kişilik ufak bi masa alsan gözüne kötü gelmez
Muhammet oylesinebiri__ aa evet petege özel varmış peteği kaldırmayı düşünüyorum aslında ama osekildede olabilir aslında
Olric11 Muhammet bir şey söyleyim mi 🙃 gayet güzel boş kabloyu peteğin arkasına gönder tamamdır 🙃 Hayatda kalabalık sevmiyorum ondan galiba
Muhammet Olric11 evet bende sadelikten yanayım ama erzak dolabım çok küçük yetersiz geliyor ve kahve koseside istiyorum ikisini bı arada çıkarmam lazm sanırım dezgah dolap kizlarinda dediği gibi
oylesinebiri__ Muhammet evet babamlarin evi öyleydi küçük tezgah vardı altında iki petek önünde dolab vardı delikli ısıyı dışarı versin diye petekler birde çok şık duruyor