Kızlar selam 7 buçuk aylık bir oğlum bunu nasıl anlayabileceğiniz şekilde anlatabilirim bilmiyorum ama şöyle söyleyim ben oğlumu koltuğa oturtup veya yatırıp karşına geçip gülerek geliyorum geliyorum diyip gıdıklıyordum yani bu bizim onunla aramızda bi oyun olmuştu çokta hoşuna gidiyordu baya gülüyordu heyecanlanıyordu ama iki gündür sadece beni geçin babası bile bunu yaptığında yada herhangi bir çocuk üzerine doğru geldiğinde bas bas bağırıyor ama öyle ağlayarak falan değil mimikleri gayet de güler gibi yani komşumun bi kızı var 2 yaşında bir iki kere onun bağırıp ağlamasından korktu acaba ondan mı böyle oluyor böyle yapıyor normal mi bağırarak tepki vermesi yoksa acaba birşeyden korktu bu yüzden mi böyle yapıyor pek anlam veremedim varsa bi bilginiz beni de bilgilendirirseniz sevirim teşekkürler