CemreAysima Hayırlı sabahlar hepimize günümüz aydın olsun insallah..burayla alakalı değil ama elimde dolama çıktı canimdan can gidiyo geçmesi için neler yapabilirim tavsiyeleriniz varmı..? Doktora gidin demeyin gittim çünkü..👍
Elf_asel CemreAysima canım geçmiş olsun. Annemde çok olurdu babam hep soğanı ocakta közler sıcak sıcak parmağına sarardı 🤷🏻♀️
Rzgr CemreAysima benimde bildigim bi yönyem var annem yapmisti. Geceden domatesi biraz kesip elinize bagliyorsunuz ve sabaha kadar tutuyorsunuz. Cok agri yapiyormus ama. Sabah patlamis ve irin akmis oluyor. Gecmis olsun.
Gokceninannesiiyim CemreAysima ihtiyol kremi sürün ve gazlı bez ile kapatın tüm gece kapalı kalsın. İki -üç gece aynı şekilde uygulayın ve sarın. Patlayacak içinden iltihap akacak bir kaç güne. Bende geçirdim çok kötüydü ihtiyol krem onu patlattı. Geçmiş olsun.
Shrkerem Siyah merhem var eczaneye sorun ihtiyol onla pansuman yapın bi kaç güne bişeyiniz kalmaz çok zordur acısı bilirim
Balbebek19 CemreAysima canım soğanı ocakta ısıt ıcıne beyaz sabun koy erisin sonra biraz soğusun öyle sar daha etkili tek soğandan dene benim ayağımda tırnak batmasından sısmısti doktora gitmedim korkudan artık kangıren olcaktım annem yaptı gecti
Eser3458 Benim yöntemim var ama yaparmışsınız bilmem nazardan oluyo dolama diye biliyorum tükenmez kalemle orayı yuvarlak şekilde dolayarak okuyun birkaç güne geçer ins
Neslihanbew CemreAysima benim de olmuştu önce dayanabilceğim kadar sıcak suda 5 dk falan tutuyordum sonra ihtiyol kremi sürüp parmağımı sarhı bezine sarıyordum 2 güne patlatı sarı su çıkınca zaten ağrı da şişlik de geçiyor geçmiş olsun