Bebeğim neredeyse 3 aylık olacak malum belli bir uyku düzeni yok. Sizler dışarı çıkarken hangi anlarda çıkmayı tercih ediyorsunuz bu aylarda? Yani uyandığında mı yeni uykuya geçtiğinde mi gibi. Dışarı çıkmakta zorlanıyorum. Fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkürler