gmsesra hepimiz tecrübesiziz canım ama bu ayda böyle olması çok normal asla düzen olmaz durdukyere ağlamalar uykuya direnmeler meme reddi bu dönemde bebişlerde çok büyük değişim yaşıyolar mesela benim kızım 8bucuk aylık hala uyumadı şuan emziriyorum uyusun diye 🫠4,6,8.aylar zor oluyo diye biliyorum 🤗