İnternette okumuştum. Gece rahatsız etmiyorsa bebeği değiştirmeyin yazıyor. İlk hafta bende değiştiriyordum sonra bu yazıyı okuyunca şuan 1 aylığız birdaha geceleri değiştirmedim ve bir sorun yaşamadım. Pişik kremi sürüyorum gece yatırırken * ki zaten gece 2 gibi en son değiştirmiş oluyorum bezini