Kızlar merhaba oğlumun 3 aylıkken süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendik 8. Ay da da tüm kuruyemişlere alerjisi çıktı 10 aylıkken sütlü kek tadımı yapıldı hastane ortamında ve geçemedi bana diyeti açmıştık ve tekrar kestik bugün 1 yaş için kontrolü vardı tekrar tahlil yapıldı maalesef hala geçmemiş değerleri şu şekildi referans değeri 0.35 sonuç 44 bugün sonuç ise 33 bu şekilde azalarak mı geçiyor doktora sormayı unutmuşum başından geçen var mı yorumlarınızı bekliyorum