Kızlar bebeğim bazen çok ağlıyor sebebini anlamadığım bir şekilde o ağlarken sakinleşmesi için ne yapsam bilmiyorum bazen davlumbazı açıyorum squat yapıyorum ninni söylüyorum konuşuyorum falan ama ne yapsam etki etmeyen zamanlar oluyor özellikle gece uykusunda ağladığı zaman falan. Sizin var mı şöyle işe yarayan sakinleştirme yöntemleriniz?