Ek gıdaya yeni başladık doktorum çok detay anlatmıyor ben de her seyı sormaya çekiniyorum açıkçası size sormak istedim merak ettiklerimi öncelikle tadımlar bittikten sonra kaç öğün veriliyo üç öğün vermeye ne zaman başladınız her öğünde ne kadar vermek gerekiyo bi çay bardağı vs diyolar sonra ek gıda ile anne sütü arasındaki denge nasıl olacak yani bebek ek gıdayı kaçıncı aydan itibaren doyma amacıyla yiyecek süt ikinci planda kalacak ? Biraz karısık anlattım galiba ama siz beni anladınız