zelihapoyrazz hiç aklıma bile gelmiyor. Radyo açıyorum. Zaten çoğunlukla bebeğimin odasında oynuyoruz. Bütün işkeri beraber yapıyoruz(çamaşır, bulaşık, yemek, ev toplama, süpürme hepsinde yardım ediyor) 16 aylık olmak üzere, tek bakıyorum, hatta eşim 6 gün gemide çalışıyor/kalıyor gece gündüz, 6 gün evde oluyor, desteksiz, tvsiz, 6 gün hiç açmadım açmıyorum, kullanma gereği duymuyorum. Tv zaten bozuk aylardır😂