tugbasari248 Arkadaşlar bugün rutin kontrol için doktora gittik kan tahlili aldı bayadır bakmamışız diye sonuçları çok geç çıktığı için geri göstermeyede gidemedik anlayanınız bakabilir mi sıkıntılı bi durum var mı ? 15 gün sonraya ancak randevu alabildim gidesiye meraktan huzursuz olurum ![] https://mutluresim.com/images/2025/04/29/1j7Bzd.jpg(https://)
Yigit_Yagiz_Moms tugbasari248 kreatinin değeri için bol bol su içsin sıvı alsın. Kreatinin kinaz içinse hastalık ve aşı dönemlerinde ya da yoğun fiziksel aktivitede yükselir ya da ilaç kullanıyorsa. Ama korkulacak bir yükseklik değil.
tugbasari248 Yigit_Yagiz_Moms şöyle korkulacak durum yok gibi o zaman suyu genelde içer sever ama bu ara yeme ve içme reddi çok fazla tek böyle olsun içim bi tık rahatladı aman aman sorun yok gibi teşekkür ederim 🌸