2 buçuk aylık bebeğim öksürüyor balgamlı doktora gittim ciğeri temiz çıktı ama öksürük 1 haftadır geçmiyor ilaç veremem sürekli temizle burnunu dedi 2 kere hava verdiler bide iğne yaptılar geldik eve 2 gün önce ama hala geçmedi yine gece tıkanıyor öksürüyo napsam başka doktoramı gitsem yada iyi gelen biseu varmı