zeyneptim Ben yıllardır aynı doktora gidiyorum ve çok güveniyorum. Seneler önce bir dişime kanal tedavisi yapmıştı, çok zor ve kurtarılmayacak gibi bir dişti. 3 seanstan fazla sürdü, her gittiğimde iyice sinirleri temizledi ve geçici dolguyla kapattı. Çok uzun sürmesinin nedenini dişin tedaviye vereceği tepkiyi ölçmek olduğunu söyledi, “bakalım apse yapacak mı yapmayacak mı, eğer böyle bir risk varsa boşuna gerçek dolguyla kaplamayalım iyice temizleyelim” dedi. İşlemin sonunda ekstra ücret almamıştı, normal kamal ücreti almıştı. Bazı dişler zor olduğu için çok fazla uğraş gerektirebiliyor. Bir sürü dolgulu ve kanallı dişim var, neredeyse hepsini aynı doktor yaptı. Diğer kanallı olan dişlerim de 1 ya da 2 seans sürdü