Kızlar yumurtalık takibi yaptırıyorum dün geliştirici iğne ve ilaçlar aldım 6 bine yakın para verdm haftaya pteside çatlatma iğnesi vurmam gerekiyor, bugunden alayım dedm ne öğreneym piyasada çatlatma iğnesi ovitrelle olan yok, bu aldıgım hormon ilaçlarına mı, parama mı psikolojime mi yanayım, var mı çevresnde eczanede bulabileceğim bir yer lütfen yardım edin