EEslem Kızlar gece kackere emzirmeye kaldırıyosunuz benim bebeğim 2 aylik normalde 3 kere kalkardi simdi ise aksam 11 yada 12 de yatıyor sabaha karsi 5 bucukta kalkıyor bende o kalkmadan kaldırmıyorum çünkü gündüz uykusu cok yok diye
Oley EEslem Bizde de durum ayni. Bizim doktorumuzda 1. aydan sonra ben uyandirmayi onermiyorum demisti. Gece 2 yada 3 defa kalkiyordu. Simdi 2 aylik oldu 1 defa uyaniyor. Derin uykuya geciyorlar cunku süre uzadi. Umarim gunduzleride uyur artik bir duzene girer cunku hic uyumuyo 😱
Oykuasyam EEslem bende artık kendi uyanmadan uyandirmiorim 1 ay 15 günluguz uykusu bölününce fark ettim ki şimdiden huysuz oluyo en ıyisi kendi haline bırakmak
ertugrulbey19 Bana doktorum 2.ayimizdan sonra kaldırmana gerek yok kendi ağlar zaten artık demişti 5-6 saate kadar uyuyabilir demişti. Biz 3 aylık olduk 10da uyuyoruz 2 kere falan kalkıyor
Oley EEslem Aynen yemegi bile zar zor yapiyorum. Boyle gidecek sanirim cunku dogdugu gunden beri ayni :(
EEslem Oley yemekmi kahvaltı mı 3 te aksam yemeği mi gece yiyebiliyorum afedersiniz lavaboya gidemiyorum