Oğlum 15 aylık azı dişleri kabarmış sanki ve salyası üçüncü ayından beri devam ediyor. Aile büyüklerimiz yüzünü sıkmayın ondan salyasını tutamıyor vs vs cümleler kuruyor. Tetagil kullanıyoruz . Diş ağrısını hafifletiyor ve salyası da kontrol altına alıyor diyebilirim