14 aylık bebeğim 3. Kez idrar yolu enf. oluyor artık delireceğim gerçekten sinirden ağladım.
Hijyenine dikkat ediyorum ıslak mendil kullanmıyorum kakasını yapınca hemen temizliyorum. Bezini sık değiştiriyorum.
Ama gel gör ki öyle bir şiddetli kaka yapıyor ki bezini bir açıyorum kaka vajinasının deliğinin içine kadar girmiş. Resmen temizlerken ikiye ayırdığımda hafif delikten kaka girmiş içeri sırf kaka öne bulaştığı için. Bende ne yapıyorum zarar vermeden oraya pamuğu ıslatıp arasını temizliyorum. Daha sonra baktığımda temiz duruyor altını bağlıyorum.
Ama nasıl oluyor böyle hep gerçekten bana yardım edin ben ne yapacağım????