leylaaksuu 4 ay 13 günlük doğduğundan beri reflüsü var sürekli kusuyor bir ara baya azalmıştı 1 2 hafta sürdü. şu an her mamada kusuyor kilo alımında problem yok 3200 doğdu 7800 dü geçen hafta ama kustuğu zaman hıçkırık tutuyo acıkıyo huysuzlanıyor midesi rahatsız oluyor üst değiştirmek zorunda kalıyoruz sürekli hepsini geçtim bazı postlarda geçmedi ameliyat olucak falan diye okudum Allah korusunda ondan da korkuyorum normal mi bu ne zaman geçer.
aylaa26 leylaaksuu benimde bebeğimin reflüsü vardı biz reflü maması kullandık thickener mama olarak geçiyor onu içtipi sürede kusmuyordu hiç 4.5 5 aylıkken tamamen kesildi 6 aylık suan ama biz 1.5 ayda başlamıstık o mamayı içmeye
CheriBlossom leylaaksuu 6 aya kadar fizyolojik refluyu normal kabul ediyorlar kilo alimida normalse ama bizim kilo alimimizi da cok etkiledigi icin 4.ayda ilaca basladik 6 ay 19 gunluk 7. Ayda birakicaz insallah ilaci doktorumuz 3 ay kullanip birakicaz dedi
CheriBlossom leylaaksuu 6 aya kadar fizyolojik refluyu normal kabul ediyorlar kilo alimida normalse ama bizim kilo alimimizi da cok etkiledigi icin 4.ayda ilaca basladik 6 ay 19 gunluk 7. Ayda birakicaz insallah ilaci doktorumuz 3 ay kullanip birakicaz dedi
MeetJoeBlack leylaaksuu benim oğlum da daha doğduğu günden beri kusan bir bebekti. 5 -6 aylık olunca geçmişti diye hatırlıyorum. Eğer başka bir problem yoksa yani fizyolojik reflüyse normal. Zaten gaz kusma huzursuzluk hepsi biribirini tetikliyor o dönemde.
alevvela Geçmiş olsun, altı aydan sonra geçti bizim ki, cidden insanı çok yıpratıyor kusma olayı, boğulacak sanıyor insan🫤
leylaaksuu aylaa26 yani benimki sma conforttan başka mama içmiyor doktora soruyorum normal ya geçer ilerde diyor her sorduğumda ama ne bilim korkuyorum geçmez diye o mama normal satılıyor mu reçeteli mi bir deneyeyim
aylaa26 leylaaksuu dediğim mama zaten ayrı bir mama değil kullandığınız mamanın içine bir ölçek atıp 5 dk bekliyorsunuz mamayı muhallebi gibi koyulaştırıyor midesinde tutunmayı sağlıyor recete edilen mama değil eczaneden bebelac thickener mama diyin veriyorlar 125 gr kadar
alevvela Evet geçti tamamen, sindirimleri düzene biniyor altı aydan sonra,o yüzden ek gıda da altı bittikten sonra baslanilmali bence, ben emzirdigim için dokuz aya kadar birşey vermedim, yoğurt verdim sadece seviyordu hâlâ da seviyor
leylaaksuu alevvela doktorum tadımlara başla demişti 4. ay kontrolünde minik minik bir ili bişey verdim tattırdım ama o kadar bende 5. ayda tamamen tadımlara başlamayı düşünüyorum 6. ayda da ek gıda emmediği için tek mama ile besleniyor bebeğinizi allah bağışlasın
leylaaksuu aylaa26 öyle mi tamam yarın hemen alacağım son sorum koyulaştığı zaman biberonla içebiliyor mu avent kullanıyoruz 3 nolu başlık
alevvela leylaaksuu emmiyor ise başlayın tâbi ama yine de biraz dişleri çıkana kadar ve altı ay bitene kadar çok vermeyin derim, sizin bebiş e de şifalar diliyorum ❤️
aylaa26 leylaaksuu evet evet geçiyor aşırı koyu olmuyor merak etmeyin içinde minik kaşık çıkıyor onunla yaptığınız mamanın içine atıyorsunuz 5 dk bekleyip öyle veriyorsunuz ölcüsü yazıyor zaten arkasında
leylaaksuu aylaa26 bir sorum daha var normal kullandığımız mama ölçüsü değişiyor mu mamayı aynı ölçüde mi koyuyoruz çok teşekkür ederim 🙏🏽🙏🏽
aylaa26 leylaaksuu mama ölçünüz değişmiyor atıyorum 120 ml mama yapıyorsunuz aynı şekil mamanızı yapıyosunuz mamanın içinde minicik kaşığı var onlada bir ölçek atıyorsunuz .ilk kullanımda işe yaramamıs gibi görünebilir ama 3 5 güne kusma azalıyor sonra tamamamen geçiyor onuda söyleyim
meva_07 aylaa26 merhaba emziriyorum ben ayrıca mama ile versem acaba kesilirmi birde günde kaç kere veriliyor
leylaaksuu CheriBlossom çok teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için 🤲🏼 sağlıkla büyüsün sizin bebişte
aylaa26 meva_07 emzirirkense verebilirsiniz anne sütünü sağıp biberona ekleyin her emzirmede yada her mamada koyuluyor içine
CheriBlossom leylaaksuu rica ederim yataginin basini biraz yukseltip emzirdikten/mama verdikten yada ek gida verdikten sonra da 15-20 dk dik pozisyonda tutarsaniz biraz daha azalabilir biraz daha rahat edersiniz isterseniz deneyin biraz belki faydasini gorursunuz🙏🏻saglikla buyusun bebisler🌸