Merhaba 2.buçuk aylık bebeğim var emziriyorım ve sol kolum bileğim çok ağrıyor sağ kolum da ağrıyor . Bükülme yerleri özellikle . Damarların kenarı şişmiş beze okulmuş dokunuhca ağrıyor . Var mı benzer durumları yaşayan . Beze yeni oldu oynuyor dokununca ağrıyor ön kolumda bileğe yakın . Damarlarım belirginleşmiş . Bilek bükme yerim çok ağrıyor emzirme pozisyonunda ağrı tetikleniyor ve dokununca . Hangi branşa gideyim genel cerrahi mi yoksa ortopedi mi . Bilemedim.