Bugün 7 aylik olduk bize bir haller oldu. Gerçi hosgeldin 6.ay dediğimiz günlerde başladı artarak devam ediyor 🤦♀️😄
Kizim asla durmuyor diş mi dedik diste yok.. 3 gun önce biraz atesi vardı düşürdük şükür iyi ama kucakta oturarak dışarıda parkta vs asla durmuyor hep başka pozisyon başka oda, başka oyuncak başka ortam arayışında.. Bir oyuncak veriyorum atıyor diğerini veriyorum 2 dk oynuyor atıyor. Uykular desen 1.5 aydır 2 saate bir gece gündüz ayaktayız.. yasayan var mi nedir bu böyle:( bebek arabasında da durmuyor koşa koşa eve geliyoruz sürekli kucak istiyor. Bazen onu bile istemiyor