alpmomssss Ay atağındayız gümbür gümbür . Kafayı yememe ramak kaldı . Var mı önerileriniz ?????? Ne olur yazın . Nasıl sakinleşecek bu bebe ömrümden ömür gittiiiii
elfmrl123 alpmomssss bebeğim 4 ay 6 günlük mahvoldum artık ne kol kaldı ne bacak kucağımdan inmiyor tuvalete zor gidiyorum huysuzluk uyku gerilemesi de cabası
2_oglanannesi ikiprensesbebiss benim oğlumda 18 ocak doğumlu. 3 ay 11 günlük☺️ bizim iki gündür çok huysuz bugün arkadaşım dedi 4. Ay atağı başlıyordur diye. Korkuyorum baya🥹
elfmrl123 esar3142561 ay onu unutmuşum ya yiyemiyorum ya da hızlı hızlı yemekten yediğimden de bişey anlamıyorum 🤣
instamomdegil alpmomssss 4. Ay atağından çıkıp 6. Ay atağına geçtik 😅 dişleri de eklersek 4. Ay da bu kadar zorlanmadım. Saygılar
alpmomssss instamomdegil bizimki doğdu doğalı atakta valla çok zorlanıyorum ağladım hüngür hüngür… Başka elimden hiçbir şey gelmiyor
alpmomssss Ahsensmom_ aynı bizimki de öyle … Eşim bile korkuyor dışarı çıkmaya huysuzluk yapacak diye .. Tamamen benim üstümde ve tükendim cidden imdaatt diye bağırasım geliyor benimde
momas alpmomssss 8. Aydan selam 4 ay resmen tırtmış…. Anamdan emdiğim süt burnumdan geldi yemin ediyorum
alpmomssss momas benim geleli çok oluyor 😂😂 bu yaşadıklarımız ne böyle ya . Eskilerin tarlaya koyup kendi kendine uyuttukları bebeler nere bizimkiler nere …
momas alpmomssss annemler de öyle diyor oğlum için biz böyle bebek görmedik siz yatar bütün gün uyurdunuz diyor🥲🥲
1demettt alpmomssss Allah kisa zamanda atlatmayi nasip etsin o zaman ne diyelim elden birsey gelmiyor
eedd alpmomssss Bazen beynim uyuşuyor ağlama sesinden 4ay25günlük uyurken en az yarım saat bağırarak ağlıyor her emzirme de evde gez zıpla bütün gün kucakta dışarı çıkmayı bırakın oda bile değiştiremiyorum bitmiş haldeyim