Arkadaşlar doğum sırasında bebeğimin koluna kordan doladığını ve zor çıktığını söylendi bebeğim yenidoğdundan itibaren eli hariç sağ kolunu oynatamıyor hissizlik kaybi var denildi sinirleri uyuşmuş denildi ödemi var gider dediler ama 1 aylık olduk kolunda harekrt yok malesef şuan fizik tedavi alıyoruz egzersiz yaptırıyorlar aranızda bu durumu yaşayıp düzelen iyileşen var mıdır