Yellowdaisy Oğlum 3buçuk yaşına girdi ama kaka tutma sorununumuz var asla bırakmak istemiyor ve uzun süredir böyle bu durumla karşılaşan var mı ?
SerraY Yellowdaisy benimde oglum 3 bucuk yasinda cişi cozduk cok sukur ama 15. Gundeyiz hala kiloduna yapiyor kakasini napicaz bilmiyorum:(