Kizlar doğum yapalı 10 ay oldu hamileliğimde başladı bu illet şeker hastasıyım o tetikliyor dikkat etmeme rağmen aynı devam ediyor şekerli gıdalar hazır ürünler tuketmiyorum beyaz ekmek hanur işi falan da tuketmiyorum. Dr sürekli fitil yazıyor ama en fazla etki süresi ,1 hafta sonra yine aynı artık kendimden tiksinir oldm. Ve eşimle birlikte olamıyorum bu süreçte sürekli ağrım oluyor oda sen iyi ol yeter diyor ama ben üzülüyorum anlarsınız ne demek istediğimi. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Vajinal lazer varmış yaptırıp memnun kalan varmı. Yada su iyi geldi dediğiniz. Bana nioli yağı bile etki etmedi iç camasirlarimi surekli utukeyerek giyiyorim ıslak kalmamasına özen gosteriyorum. En son bı fıtık kullandim o biraz daha fazla etki etti ama yine aynı oldu bu sefer daha fazla sanki. Bana bir çözüm ne olur.