anneoldummmm Bebeğim3500 kg doğdu 3. Ayımız dolmak üzere.geçen ay 1700 kg alan bebeğim bu ay 22 günde 400 gr almış.genel kilosu iyi ama iki aya kıyasla ciddi düşüş var.sütümünde geldiğini düşünüyorum huysuzlanmıyorda aç desem.neden olabilir bu durum sizce
papatyam34 Merhaba bebeğiniz su an kaç kilo 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor deniliyor ilk aylara nazaran