ilosasell Kızlar ben buhar makinesini almak istiyorum ama şu elektrikli süpürge tarzı büyük olanlardan değilde daha küçük olanlar var pratik gibi gözüküyor onlardan istiyorum hangi marka almalıyım kullandığınız memnun kaldığınız bir marka model var mı ?
hunilimomy ilosasell rossclean kullanıyoruz bi yıl olacak hepsiburadadan almistim cok uyguna 300-400 lira gibi biseyfi hem pilli hem şarjlı gayet is goruyor sıfır ses
girlmama ilosasell onlar bir ise yaramaz xiaomi smart humidifer 2 kullaniyorum cok memnunum islatmiyor etrafi telefonda kumanda sistemi var 360 dobebilen hava cikisi var suyu azaldigimda otomatik kapaniyor ve en onemlisi 0 ses
50krsvertirreekk ilosasell hahaha bende tam hangisi dicektim hepimiz nebulizatör sandık 😂😂😂😂 buhar makinesinin piri bence karcher 😂
ilosasell 50krsvertirreekk ben onu unutmuşum tamamen bizde oda nemlendirici olarak geçiyor o karışıcağı hiç aklıma gelmedi😂 çok pahalı ama 🙈
50krsvertirreekk ilosasell evet pahalı bende bu ara buhar makinesi arayışına girdim bakıyorum sürekli kiwi içinde iyi diyorlar ama emin olamıyorum 😂
ilosasell 50krsvertirreekk ben bekledim mi İndirim olmaz😅 Bide hemen alıp bahar temizliği yapmak istiyorum içimdeki istek kaçmadan alsam iyi olcaktı😂