irem066 Normal bence iyi böyle. 18 aylık kızım var 15 aylıkken teke geçtik bizde. İlk günler zor dayanıyorlar ama zamanla hemen alışıyorlar. Öğlen 1 gibi uyuyor kızım 1,5 saat uyur genelde bazende 1 saat. Akşamda 10 a doğru yatıyor. Bu arada en geç saat 3 te uyanması gerek zaten yoksa daha geç yatar. Öğlen 1 gibi uyutsanız daha iyi olabilir